loading...
بزرگتزین وبلاگ کانتر استرک در ایران
killer بازدید : 269 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (5)

چیت

 

 

 

این چیت سالم و قابل استفاده در سرور های انتی چیت است! 

راهنمای استفاده از این چیت داخل فایل فشرده با فرمت تکست نوشته شده است!

امکانات این چیت در فهرست ان نوشته شده است !

 اگه چیت سالم بود یه نظر بده :D

دانلود در ادامه مطلب

به خدا زدن این دکمه  سخت نیست!! 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Billy در تاریخ 1392/04/08 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

this program not work this is for sxe 13 and its wall not work Sir Dont say Nobody underestand !!!!..aشکلکشکلک

این نظر توسط mamad در تاریخ 1392/04/07 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

ah ah *****shod be sxe شکلک شکلک in ekhtaro mide:@
Hosts file compromised! (C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts)

Your hosts file was modified to avoid sXe Injected connections.
Please revert to the default Hosts file


sXe Injected will terminate now

این نظر توسط hooman در تاریخ 1392/04/05 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

ببین داداش من اول از فایل فشرده در آوردم و سپس فایل های dlll که 2 تا بودن رو توی فایلی که بازی رو نصب کردم ریختم بعد فایل loader رو باز کردم و load رو کلیک کردم ولی هیچ پیامی نیومد ... .

این نظر توسط hooman در تاریخ 1392/04/04 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

سلام
این چیت چی کار می کنه ؟
من راهمای استاده از اون رو دیدم ولی نتونستم کار کنم باهاش یعنی اصلا کار نمی کنه وقتی لود رو می زنمشکلک
پاسخ : داداش این کار میکنه تو کامپیوتر های دیگه رو هم امتحان کردم کار میکنه باید طبق راهنما پیش بری وقتی لود رو می زنی 2 تا پیام میده باید اوکی بزنی اگه نتونستی باهام در ارتباط باش اوکی؟؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
تا زمین نخوری دونده نمی شی... تا شکست نخوری برنده نمی شی تا کتک نخوری مبارز نمی شی و تا وقتی نایفم نشی بازیکن نمی شی lol
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 1,586